2 Şubat 2013 Cumartesi

AHŞAP TEPSİ BOYAMA

Kursta yaptığım son çalışmam. Bu resmi lang takvim sayfalarında görünce bayıldım.. Ahşap tepsinin üzerine güzel bir dekupaj olacağını düşünerek işe başladım. Öce tepsiyi siyah metalik renge boyadım. Sonra zımparaladım ve 2. kat boyasını attım. Kuruduktan sonra resmin arkasına bolca transfer tutkalını sürüp tepsiye yapıştırdım. Bu aşamada resmin üzerinden hafifçe bir peçete yardımıyla bastırarak tepsiye iyice yapışmasını sağladım. Biraz beklettikten sonra üzerine de  yine  tutkal sürüp fırça ile yaydım ve bir süre krumasını bekledim. Sonra resmin kenarlarına fırçanın ucu  ile kırmızı    puantiyeler yaptım.Tepsinin kenarlarından da  da kırmızı boya ile  geçtim. Son olarak  2 kat vernikledim. Artık kullanıma hazır. Bu sefer benim çok içime sinen bir çalışma oldu. Umarım sizler de beğenirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder