4 Haziran 2013 Salı

YILMAZ BÜYÜKERŞEN BALMUMU HEYKELLER MÜZESİ'DEN FOTOĞRAFLAR (TÜRKİYE'DE İLK )


 Haftasonu ziyaret ettiğimiz Balmumu Heykeller Müzesinden sonra Yılmaz Büyükerşen'e bir kez daha hayranlık duydum . Müzeye girdiğim anda büyülendim ve tüm heykelleri hayranlıkla seyrettim. Dünyanın pek çok ülkesinde bulunan Madame Tussauds Müzesinin Türkiye'de ki ilk  ve tek örneği olan müzenin açılışı 18 Mayıs 2013' de yapıldı. Müzede Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen'in Eskişehir Büyükşehir Belediyesine bağışladığı tarihi karakterler ile yerli ve yabancı toplam 160 ünlü  heykel bulunmaktadır.Mutlaka görülmesi gereken bir müze olduğunu düşündüğüm için bloğumda paylaşmak istedim.. Hele ki ülkemizin en çok ihtiyacı olduğu şu günlerde  şehrimize pek çok güzellikler katan sayın başkanımız Yılmaz Büyükerşen'i   ve Onun gibi değerli büyüklerimizi Allah başımızdan eksik etmesin.








 
 
                                                 


Fotoğraflardaki küçük kız da benim prensesim. Malesef 2 hafta önce kolumuz kırıldı ve alçıda inşallah karne ile beraber alçımızda çıkacak.

0 yorum:

Yorum Gönder