17 Şubat 2014 Pazartesi

TATLI KIZIMIN 10. YAŞ GÜNÜ VE 2 LEZZETLİ TARİF

 10 Şubatta kızımın doğum gününü sevdiği arkadaşları ve ailemizle birlikte neşeyle kutladık. Tatlım ne zaman bu kadar büyüdün hiç anlamadım . Allah sağlıklı mutlu başarılı nice güzel yaşlar nasip etsin . Oğluşum bile büyüdü de ablasıyla pastayı birlikte üflediler.

One Direction ' lı pastamız . Kızım bu gençlerin hayranı olunca pastamızda da onların resimleri oldu.One  Direction  şarkıları dinleyip  posterleri de odasını süsleyince artık bizim aileden gibi oldular.:)
 Nette araştırırken görüntüsüne bayıldığım bir tarif. İçinde hepimizin bildiği makarna salatası var. Haşlanmış makarnanın içine kırmızı biber,mısır,salatalık ve dereotu doğradım sonra sarımsaklı yoğurt ve mayanozle karışım hazırlayıp içine ilave ettim . Hep kasede sunduğum bu  tarifimi portakal kabuklarının içinde sununca çocuklar da bayılarak yediler.
Bu kurabiye de her zaman yaptığım bir kurabiye. Traifi aşağı da ki linkte yazılı . Malzeme miktarını artırıp yarısına kakao ve portakal kabuğu ilave ettim . Bir kısmı bonibonlu bir kısmı da çikolatalı oldu. Diğer tariflerim de zaten bloğumda olan tarifler olduğu için onları tekrar paylaşmıyorum . .Hepsi bu kadar şimdilik hoşçakalın...
 http://rengarenktatlar.blogspot.com.tr/2009/09/cikolatali-kurabiye.html

0 yorum:

Yorum Gönder