16 Mart 2013 Cumartesi

ADIM ADIM PEÇETE DEKUPAJ ÖRNEĞİ




Sevdiğim bir arkadaşım için hazırladığım peçete dekupajlı sabunlar ve onlara uygun cam tabağım. Ben ilk cam ,ahşap boyama işlerine ( kursa başlamadan önce )  internetten aldığım bilgilerle başlamıştım. İlk yaptığım işte sabunlara peçete dekupajı uygulamak olmuştu.Sonra devamında ahşap kursuna başlayarak daha fazlasını öğrenmeye çabaladım. Şimdi defalarca yaptığım renk renk sabunlarımın yapılış aşamalarını belki hiç bilmeyen ve denemek isteyenler olabilir diye resimlerle anlatmaya çalıştım. 
 *Önce sabunları, peçete tutkalımızı, kullanmak istediğimiz 3 katlı kalın peçetelerimizi ,fırçamızı hazırlıyoruz. 
* Sabunların markasını bıçakla kazıyıp düz bir zemin hazırlıyoruz. 
* 3 katlı kalın peçetemizden uygulayacağımız resmi kesip en üstte kalan resmin bulunduğu kısmı ayırıyoruz.
* Resmi sabunun üzerine yerleştirip, fırça ile tutkaldan alarak resmin tam ortasından kenarlara doğru yavaşça sürüyoruz. (Bu aşamada peçetenin yırtılmamasına ve altta hava kabarcığı kalmamasına dikkat ediyoruz.)
* Resim iyice yapıştıktan sonra bolca tutkalla tekrar üzerinden geçiyoruz.(İlk görüntüsü bulanık oluyor ve kuruduktan sonra o bulanıklık tamamen geçiyor.)







0 yorum:

Yorum Gönder