24 Eylül 2013 Salı

ÇOKOPRENS KURABİYE VE BİTEN GÜZEL BİR KİTAP!


Çocukluğuma ait nefis bir tat.  Nette tariflerini görünce dayanamadım ve hemen denedim. Sonuç da harika olunca işte tarifimi paylaşıyorum . Deneyin pişman olmazsınız .:)
MALZEMELER:
125  gr margarin (oda sıcaklığında iyice erimiş )
1 çay bardağı pudra şekeri
yarım çay bardağı sıvı yağ
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
aldığı kadar un 
nutella 
YAPILIŞI: Önce yağ ve şeker karıştırılır sonra un ve kabartma tozu ilave edilerek hamur hazırlanır. Yarım saat kadar buzdolabında bekletilir. Ardından kalıplarla ya da yoksa çay bardağı ile kesilir. Üzerine kürdanla delikler yapılır. 170 derece de hafif pemleşene kadar pişirilir. Soğuduktan sonra bisküvilerin arasına nutella sürülüp 2 bisküvi yapıştırılır. 



Yine Debbie Macomber'ın okuduğum harika bir kitabı. Aslında Onun kitaplarının konusu birbirinden çok farklı değil belli bir tarzı var. Ama okurken insanı hiç sıkmadığı için çok akıcı ve genelde güzel hikayeler anlattığı için ben çok seviyorum ve hiç bir kitabını da kaçırmıyorum . Size de tavsiye ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder